پرسش های متداول


آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا می‌‏توانم لایسنس هایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، در حال حاضر تنها لایسنس هایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت فروشگاه با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش فروشگاه با شما تماس خواهند گرفت.

آیا ممکن است لایسنسی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

خیر ، لایسنس های فعال و دارای قیمت که در سایت فروشگاه با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار فروشگاه موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

همگی کاربران فروشگاه می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

خیر ، متاسفانه در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.